Bezpieczne zakupy - u nas masz 30 dni na wymianę lub zwrot.
Wymiany.
Prawo daje Ci możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W naszym sklepie www.veoveo.pl dostajesz więcej. My przedłużamy ten termin do 30 dni tak byś miał więcej czasu na podjęcie decyzji.
Instrukcja wymiany drogą wysyłkową:
2. Wyślij do nas email na pomoc@veoveo.pl z informacją o zamiarze wymiany. Napisz w nim na jaki towar i rozmiar chcesz dokonać wymiany. Czasami czegoś nie mamy na stanie, więc już wcześniej będziemy mogli to dla Ciebie przygotować.
3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany i paragonem odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 30 dni od daty otrzymania towaru). Przesyłka powinna być dostarczona do siedziby firmy.
4. Wpłać na nasze konto 18 zł za ponowną wysyłkę towaru do Ciebie pocztą. Jeśli chcesz by towar wysłać do Ciebie paczkomatem wpłać 16 zł (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś proszę również podać nr paczkomatu docelowego). Jeśli kurierem wpłać 18 zł. By uniknąć dodatkowych kosztów przelewu możesz również tą kwotę wrzucić do koperty i wysłać wraz z wymienianym towarem. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
6. Ważne. Ze względów higienicznych nie akceptujemy zwrotów bielizny (bokserki, szorty, figi, itp.), strojów kąpielowych, skarpetek, maseczek.
Adres do wysyłki:
Sklep Internetowy VeoVeo
Z dopiskiem "wymiana"
Zwroty.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego drogą wysyłkową bez podania przyczyny w ciągu 14 dni (*) od daty odebrania przesyłki. U nas masz na to aż 30 dni.
Jeśli chcesz możesz oczywiście takie pismo napisać sam.
4. Zwrotu należności za produkt(y) dokonamy w przeciągu 14 dni.
Pamiętaj;
Adres do wysyłki:
Sklep Internetowy VeoVeo
Z dopiskiem "zwrot"
Reklamacje.
1. Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r.
2. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję producenta.
3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar najtańszą przesyłką pocztową rejestrowaną pod adres kontaktowy sklepu.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem 'reklamacja' oraz danymi kontaktowymi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji koszty te zostaną zwrócone najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie na wskazane konto bankowe.
Adres do wysyłki:
Sklep Internetowy VeoVeo