loadingimg

Wczytuję dane...

Bestsellery








Wymiany i zwroty

Bezpieczne zakupy - u nas masz 20 dni na wymianę lub zwrot.

Wszelkie sprawy związane z wymianami, reklamacjami oraz zwrotami prosimy kierować na dedykowany adres email: reklamacje@veoveo.pl


Wymiany
.


Prawo daje Ci możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W naszym sklepie www.veoveo.pl dostajesz więcej. My przedłużamy ten termin do 20 dni tak byś miał więcej czasu na podjęcie decyzji.

 Instrukcja wymiany drogą wysyłkową:

1. Do przesyłki włóż pisemną informację co chcesz wymienić i na co dokładnie chcesz wymienić.
2. Wyślij do nas email na reklamacje@veoveo.pl z informacją o zamiarze wymiany. Napisz w nim na jaki towar i rozmiar chcesz dokonać wymiany. Czasami czegoś nie mamy na stanie, więc już wcześniej będziemy mogli to dla Ciebie przygotować.
3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany i paragonem odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 20 dni od daty otrzymania towaru). Przesyłka powiina być dostarczona do siedziyby firmy, a nie do paczkomatu.
4. Wpłać na nasze konto 10 zł za ponowną wysyłkę towaru do Ciebie pocztą. Jeśli chcesz by towar wysłać do Ciebie paczkomatem wpłać 10 zł (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś proszę również podać nr paczkomatu docelowego). Jeśli kurierem wpłać 16 zł. By uniknąć dodatkowych kosztów przelewu możesz również tą kwotę wrzucić do koperty i wysłać wraz z wymienianym towarem. Nigdy i bez wyjątków nie przyjmyjemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
5. Przesyłka zostanie do Ciebie wysłana w ciągu kilku dni od otrzymania produktów do wymiany.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany w przypadku gdy odeślesz do nas produkt, któr był używany. Szczególnie dotyczy to przypadków gdy przedmiot był wyprany, jest przesiąkniety różnymi zapachami lub posiada inne znamiona użytkownia lub zniszczenia.


Adres do wysyłki:

Sklep Internetowy VeoVeo

ul. Ozimska 184 lok. 12
45-310 Opole

Z dopiskiem "wymiana"

Nr konta do przelewu:  mbank 56 1140 2004 0000 3602 3724 9906


Zwroty.


Klient może zrezygnować z towaru kupionego drogą wysyłkową bez podania przyczyny w ciągu 10 dni(*) od daty odebrania przesyłki. U nas masz na to aż 20 dni.

Krótka instrukcja zwrotu towaru drogą wysyłkową;
1. Jeśli możesz napisz do nas email na reklamacje@veoveo.pl z informacją o zamiarze zwrotu. Usprawnia to nam cały proces. W odpowiedzi odeślemy Ci gotowy formularz do wypełnienia. Możesz go również sam pobrać - pobierz wniosek zwrotu. Jeśli chesz możesz oczywiście takie pismo napisać sam.
2. Wypełnij  i podpisz dokument zwrotu. Pamięta aby podać w nim nr konta bankowego oraz swoje dane.                           
3. Towar razem z dokumentem zwrotu oraz dowodem zakupu odeślij na podany poniżej adres. Przesyłka powinna być wysłana na adres siedziby firmy, a nie do paczkomatu.
4. Zwrotu należności za produkt(y) dokonamy w przeciągu 14 dni.


Pamiętaj;



1. Zwracane produkty powinny być firmowo nowe i nie mogą nosić śladów użytkowania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy uznania pełnego zwrotu w przypadku gdy odeślesz do nas produkt, który wyraźnie był używany. Szczególnie dotyczy to przypadków gdy przedmiot był wyprany, jest przesiąkniety różnymi zapachami, posiada inne znamiona użytkownia lub zniszczenia.
2. Prosimy dołączyć dokument zakupu do paczki (paragon lub faktura).
3. Zwracamy uwagę, że według obowiązujących przepisów prawo do zwrotu przysługuje tylko wtedy gdy sprzedającym jest przedsiębiorca, a kupującym osoba fizyczna, czyli przysługuje tylko konsumentom. Upraszczając prawo do zwrotu nie przysługuje gdy zakup był np. na firmę

Adres do wysyłki:

Sklep Internetowy VeoVeo

ul. Ozimska 184 lok. 12
45-310 Opole

Z dopiskiem "zwrot"


(*) Zasady zgodne z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 


Reklamacje.


1. Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r.

2. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję producenta.

3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

- wad fabrycznych,

- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar najtańszą przesyłką pocztową rejestrowaną pod adres kontaktowy sklepu.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem 'reklamacja' oraz danymi kontaktowymi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji  koszty te zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.


Adres do wysyłki:

Sklep Internetowy VeoVeo

ul. Ozimska 184 lok. 12
45-310 Opole
Z dopiskiem "reklamacja"

Adres do wysyłki:

Sklep Internetowy VeoVeo

ul. Pużaka 38b/7
45-273 Opole

Z dopiskiem "wymiana"